2011. július 7., csütörtök

(ijesztő) Nem mindennapi smink, + egy kis hálálkodás

Nem sokat szeretnék mondani erről a sminkről, egy szimpla pinkes-lilásnak indult, de kellett nekem pixiwoo egyik videóját megnéznem...magamra öntöttem az összes pink pigmentem... :D

Mikor még nem fajultak el a dolgok:

Photobucket Photobucket Photobucket

De aztán...
Photobucket Photobucket Photobucket
Jó jó...nem mennék ki benne az utcára, de szerintem az első képen olyan szép ártatlan-gyilkolós tekintetem lett tőle.. ^^"

...aztán...köszönöm,hogy már 12 követőm van, és ők kevesebb mint 2 hét alatt jöttek össze..nagyon örülök a dícséreteknek is :') tényleg... nem számítottam rá hogy ennyire megkedvelem majd a blogolást..azthittem egy hétután letörlöm mert a kutya se lesz rám kíváncsi...


6 megjegyzés:

  1. hát ha a kutya nem is, az én macskám az igen :D ... múltkor itt ültem és néztem a sminkes képeket, erre a cicám ideugrott az ölembe és élénk tekintettel nézte ő is velem együtt :D
    jah és tetszik az új desing, na meg a smink is :))

    VálaszTörlés
  2. :D örülök hogy az állatfaj is érdeklődik...
    köszönöm, bár engem már most kezd idegesíteni ez a rózsaszín háttér..túl világos :D:D

    VálaszTörlés
  3. Mivel húztad ki a szemed? Nagyon szépre sikerült.
    En is csatlakozom az oldaladhoz. Az én blogom is friss. Ha érdekel, nézd meg:

    http://poppy-vintage.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. @Poppy, az essence-nek van egy szimpla fekete tusa,nem vízálló,egy kis fekete tubus,aminek azthiszem ezüst a kupakja. Persze, hogy érdekel a blogod,megyek is megnézni :) és köszönöm...

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép, és az összes sminked gyönyörű, csak nem akarom mindegyikhez odaírni mennyire szép :D

    VálaszTörlés
  6. Köszi TaylorK, énis azért csak 1nél írtam nálad,mert mindegyikhez túl hosszú meló lett volna :)

    VálaszTörlés