2011. július 8., péntek

Termékteszt: Diadermine sminkeltávolító kendők

Első termékteszt yuppi-yuppi... sosem csináltam még ilyet úgyhogy bocsi ha béna lesz :D:D
Mint ahogy a cím is elárulja a Diadermine sminklemosó kendőiről fogok írni. A Rossmannban vettem kemény 219Ft-ért... Igaz itthon vettem észre hogy a zacsija kicsit felvált,ott ahol fel kell nyitni. :S

Photobucket

A hátulján egy kicsi papíron van csak magyar szöveg ami a szokásos sablonduma: 25db, tökéletesen eltávolítja a szennyeződéseket, sminkmaradványokat (mint valami tisztítószer reklám..) Nem kell leöblíteni (szerintem ajánlatos mert kicsit fura szaga ). Minden használat után gondosan zárja vissza a csomagot....-_-""". Nem tartalmaz alkoholt,érzékeny bőrűek nyugodtan használhatják. A kendők rendszeres alkalmazásával bőre napról-napra egyre puhább lesz...ennél jobb reklámszöveget nem tudtak kitalálni? Aztán a szokásos hogy Németből hozzák,összetevők,minőségét megőrzi blablabla...


Photobucket
Hogy tudjátok mihez viszonyítani a méretét...

Hogy megvenném-e újra? Nem... inkább vennék egy drágábbat aminek jó illata van,és nem ilyen gyenge a csomagolása...ráadásul miután lemostam a sminket a szemem egy kicsit be is könnyezett...

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem a legjobban eddig a Dm-ben kapható JimJams sminklemosó kendő vált be a legjobban!

    http://devilgirlmakeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Igen,abból nekem is volt, de csak ien kicsi teszter...vagy csak ilyen kis mennyiségben lehet megvenni?

    VálaszTörlés
  3. Én úgy tudom, hogy csak ilyen kis mennyiségben lehet megvenni!

    VálaszTörlés
  4. ..kár érte :S pl utazásnál jó...de itthon nemsokra megyek vele :)

    VálaszTörlés