2011. július 8., péntek

Dr. Chen szövetfátyol arcmaszkja

:D vicces egy név... A DMben vettem 119 Ftért, le volt értékelve, hát ki hagyta volna ott...meg hát... ilyen maszkot még nem is próbáltam...az meg plusz pont volt, hogy Dr.Chen-es,mert a sampon-balzsam kombóját naggyon megszerettem...

A maszk teafa kivonatot tartalmaz ami jó pattanások ellen, de minden bőrtipusra lehet használni....:D nem én találom ki, a zacsin van..
Photobucket
(Oh, itt látható az újdonsült Kik-es fehér szemcerkám, és szintés Kik-es csipkemintás tolltartóm..)

Photobucket

Kibontás után kb 20 percig origamiztam vele, hogy arc formája legyen,úgy össze volt hajtva....

Photobucket


...és mire felraktam az arcomra...a homlokomnál kicsit nagyvolt, a szememnél kicsit kicsi..de megoldtam x'D

Photobucket
(Múmia-maszkként is tökéletesen működött...)

De ami a legviccesebb volt, hogy a szemnél nem egy lyuk volt,hanem ott is volt szövet...nemtudom érthetően elmagyarázni...ezt le kellett volna szedni?Vagy rárakni a szememre? Nemtudom..én ráraktam...:D
Photobucket

Nekem nagyon bevált ez a maszk, 25-30 perc után olyan puha lett az arcbőröm.. Sőőt! Annyi trutyi maradt a tasakban hogy visszahajtogattam a szövetet, jó lesz még1x...Biztos újra veszem amint DM közelében járok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése