2011. július 12., kedd

Japán cuki szemek- Japanese nice eyes

...csodálkozom azon, hogy a japánok, akiknek egyébként KICSI (de szép) mandulaszemük van, hogy tudnak ekkora szemeket csinálni maguknak? :O (egyébként imádom őket.. mindent amihez közük van...tényleg mindent...)
Photobucket

Igen..megpróbáltam én is :D Bénán, de megcsináltam:
Photobucket Photobucket

Egy egyszerű tusvonal és világosbarna a mélyítővonalban.
+műszempilla és pár tussal rajzolt pilla az alsó vonalon ^^

Egy videóban mutatta egy japán csaj, hogy hogy lehet nagyobb szemeket csinálni..volt egy brutál módszere amit nem láttam még sehol: az alsó szempillái alá műszempilla-ragasztót kent,majd belenyomdosta a szempilláit és odaragadtak...nah..aki elég szadomazo hozzá nyugodtan csinálja,én szétkönnyeztem magam tőle és ráadásul nem is lett szép :(...



Photobucket Photobucket
A szemöldököm azért olyan fura,mert megpróbáltam kicsit világosítani korrektorral...rossz ötlet volt...

4 megjegyzés:

  1. Tényleg durva dolgokat tudnak a japánok.:D Nekem tetszik a műszempilla és a tusvonalad is.:)

    VálaszTörlés
  2. Cseppet most béna lett,mert nem egyenletes de arigatou :) (csak a japán kedvéért) :D:D

    VálaszTörlés
  3. Egyre több közös vonás. :D Japán, kína, korea fan vagyok.:') Amúgy szerintem is nagyon jó lett. :D

    VálaszTörlés
  4. Én lassan 5éve vagyok oda-vissza a japánokért, de kezdi a k-pop is belopni magát a szívembe :P

    VálaszTörlés