2011. július 12., kedd

Az Oriflame ecsetei - Oriflame's brushes

Régebben rendeltem egy lapos "macskanyelv" (nem tudom kinél láttam ezt a nevet, bocsi de nem tudok rá mit kitalálni ^^" ) alapozó ecsetet az Oriflameből, kb 900 Ft-ért. Most láttam a katalógusban egy hasonlót ugyanennyiért , gondoltam ez is ugyan olyan csak maszkokat kell vele felkenni....

Photobucket

...tévedtem...


Photobucket
Az új (balra a világosabb szőrű) szélesebb és fentről látszik hogy hosszabb a feje, a régi ecsetem pedig ..pufibb :D... és puhább.. ez a maszk-ecset kicsit keményebb,durvább, de mikor használtam nem lehetett érezni,nem volt zavaró.

Photobucket
Itt látszik hogy az alapozó ecsetnek a szára is hosszabb.

Összefoglalva nem csalódtam az ecsetben, nagyon jó vételnek tartom, csak benéztem mert alapozásra nem olyan jó mint a másik. De a rendeltetésének tökéletesen megfelelt, pirospont (Y)

1 megjegyzés:

  1. nekem annyira tetszik ez a natúr színű szár, és a fekete kombó :D én is gondolkodtam hogy megveszem de utána úgy voltam vele úgysem kellene de most elgondolkodtam a kakaós maszkot jó lehet vele kenyegetni

    VálaszTörlés