2011. július 18., hétfő

Zöld..megint...-Green....again...

Le fogtok csapni, de megint zöld szem-sminket hoztam. DE! Most 2 féle képpen csináltam meg, egy arany, és egy kék tusvonallal. Melyik tetszik jobban? Nekem valahogy az arany jobban bejön...ti hogy vagytok vele?

Kékkel:
Photobucket Photobucket


Arannyal:
Photobucket Photobucket Photobucket

Igen...látszik, hogy reggel csináltam,ugyanis a nagy sminkelésben...elfelejtettem spirált használni x'D..tudom..balf*sz vagyok...

Használt termékek:
Essence szemhéjbázisa- 2féle zöld,2 kék
Sleek-Original paletta
Noname arany szemcerka

2 megjegyzés:

  1. Mindegyik szép, teljesen más a hatásuk, nekem talán a kék picivel jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, kékkel olyan, mintha a szemszínem kicsit a zöld irányába menne..:O

    VálaszTörlés