2011. július 1., péntek

pink&lace - rózsaszín csipkés smink

dádádádámm- íme az első smink a blogon :D

Egy pink-fekete csipkés smink lett, ami lehet hogy nem néz ki könnyűnek, de nem volt nehéz. Lealapoztam a szemhéjam, utána egy élénk pinket tettem az egész mozgószemhéjra,a mélyítővonalba lilát, a külső v-be pedig egy zöldes-aranyos feketét. Ezeket elsatíroztam, majd a szemzugba és a szemöldökcsontra egy csillogó fehéret raktam. A vízvonalat fehérrel,alatta pedig lilával húztam ki a szemem. A fekete tüll anyagból kivágtam egy "szemformát" :D és műszempilla ragasztóval felraktam a szememre.


Photobucket Photobucket

Miután megszáradt jött a spirál ééés kész ... de ennél extrább változatot is akartam, egy köves műszempillát raktam még fel :D


Photobucket Photobucket
Photobucket

A képre kattintva nagyobb méretben is megnézhetitek őket.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nekem ez lett a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet ez a csipke, pöpecül mutat. :) Egész arcos képet nem szeretnél feltenni?

    VálaszTörlés
  3. citromhab,gondolkozom rajta, de annyira bocifejem ..vagy nem is tudom milyen van az egész arcos képeken...félek hogy még ez a pár ember is elriadna a blogról :D

    VálaszTörlés