2011. július 3., vasárnap

Zöld ,még mindig.... -modellen

...és még egy zöld smink :D bár egy kicsit tovább bonyolítva, tincses műszempillával.

Egy olivazöldet (hülyenév, tudom...) tettem a mozgószemhéjra, a külső v-be egy sötétkéket, ezek elsatíroztam, aztán a szemhéj közepére egy világoszöld-aranyos-csillogós-sokszínű festéket tettem. Ceruzával húztam ki a pillák tövét felül, aztán fehér pigmentet tettem a szemzugba és a szemöldökcsontra. Ezután felraktam 3 tincs 12mm-s műszempillát, ami kicsit hosszú volt a modell szemére, de nem volt rövidebb, levágni meg nem akartam.Aztán egy göndörítő spirál, és kéész. Látom benne hogy hol hibáztam, de gondoltam megmutatom, hátha valakinek tetszik :)


Photobucket Photobucket Photobucket

6 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem ugyes vagy! A masik smink is tetszik, amit modellen csinaltal, nagy szo ha mast is ki tudsz sminkelni szepen, nem csak magadat. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon szépen sminkelsz! Én pl. nem tudom a zöldet párosítani, nincs hozzá ihletem, hogy mivel kéne, de most nagyon jó tippeket adtál.:)

    Ha van kedved nézz be hozzám is:
    http://doriiiblogja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. @Timi,köszönöm...:') próbálkozok teljes erőmből :D
    @Dóriii: köszi, ha már egy embernek ihletet adtam,megérte feltenni :) meg is nézem a blogod :D

    VálaszTörlés
  4. tényleg nagyon jó lett:)) kár, hogy nekem valahogy nem áll jól a zöld....vagy legalábbis nem találtam még meg a megfelelő árnyalatot:/

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik a smink! És a többi is.:) Ügyes és kreatív vagy nagyon. Személyes kedvencem amúgy a zöld.:)

    VálaszTörlés
  6. @Szandika1567: köszi, énis ígyvagyok a pinkkel..jó-jó csak nem áll jól :D
    @Bikira:köszönöm,rákattantam most énis, van is még egy amit majd fel szeretnék rakni :)

    VálaszTörlés