2011. július 4., hétfő

Ez már inkább arcfestés... pillangó-verzióban :D

Sok youtube-gurunál láttam már ilyen lepkét, és annyira tetszett,hogy megcsináltam a saját barnás-bronzos verzióm..bár egy kicsit béna lett...Ez inkább egy step by step "arcfestés"lett mert majdnem a fél arcom beteríti és lépésenként is csináltam képeket. :D

1.Megrajzoltam a lepke körvonalát és ..hát..a szárnyának a jobboldalát (:'D) egy világos barack színnel festettem ki.
Photobucket

2.A szárnya felső részét egy bronzos-bordó pigmenttel, az alsót pedig egy barnával töltöttem ki teljesen.
Photobucket

3.A végét narancs szemfestékkel színeztem ki, aztán elsatíroztam egy kis barnával.
Photobucket
4.Fekete szemceruzával megerősítettem a kontúrt.
Photobucket
...és kész...persze ezután lehet neki csápokat rajzolni,strasszokkal,vagy glitterrel díszíteni stb...
Photobucket

6 megjegyzés:

  1. Ezt Bubzbeautynál láttad? Juuj de imádom azt a kisláányt.^^

    VálaszTörlés
  2. Éééén is *.* nála és egy másik lánynál is..de nememlékszem a nevére :'D jellemző...

    VálaszTörlés
  3. véletlenül nem Michelle Phan? *-*

    VálaszTörlés
  4. Michelle-nél még nem láttam iet,van neki is? :O

    VálaszTörlés
  5. nemtudom, én inkább Bubbis vagyok. :D

    VálaszTörlés