2011. július 4., hétfő

Pacman- I hate you!

...mindig is útáltam ezt a játékot, mert sosem tudtam legyőzni a szellemeket és akárhányszor megpróbáltam, meghaltam... ezért megbosszultam és az arcomra festettem a híres pacman-t, hátha sikerül egyszer nyernem :D:D

Nem nagy cucc, de még senkinél nemláttam pacman-es sminket ...



Photobucket Photobucket Photobucket

Elég rövid post lett, ezért berakom azt a másik zöld-kék sminket amit ígértem, hátha unjátok már ezeket a színeket :D ...én ügyes, csukott szemes képet meg nem csináltam ^^"
Photobucket

Photobucket Photobucket

5 megjegyzés:

  1. Hát az első smink nagyon ötletes a második meg gyönyörű :))...mondjuk én nem vagyok túl ügyes sminkelés terén, de néha rámjön a na most lefotózom a szemem "őrületem"(azért már sikerült összehoznom jó pár képet a szememről:D) és még nekem sem sikerült jól csukott szemes kép :D

    VálaszTörlés
  2. Anika, köszönöm :D
    Szandika1567, megnézném miket sikerült összehoznod,a csukott szemes képet meg még gyakorlom :D:D

    VálaszTörlés