2011. július 7., csütörtök

Natúr -az még úgysem volt...és egy kérdés!

Egy egyszerű, szerintem bárhova viselhető szem-sminket hoztam, ami a Sleek-Original palettával , és egy Manhattan csillogó krémszínű- matt barna duo-val készült. Egy arany-barna színt felvittem az egész mozgószemhéjra,a külső v-t árnyékoltam egy sötétebb színnel, a szemzugba ment a krémszínű,és ebből a színből még a szemhéjam közepére is ment, ami szintén nem látszik...tudom,béna vagyok..egy kis spirálozás és ennyi.. inkább jöjjenek a képek:

Photobucket Photobucket Photobucket

ÉS! A kérdés: Szeretnétek termékteszteket látni a blogon? (pl:mostanában vett cuccok,sminklemosókendők, 100Forintos sminkek stb...)

2 megjegyzés:

  1. Szeretnék termékteszteket látni a blogodon és még sok mást is:)
    Nagyon tetszenek a sminkjeid! Nekem mogyoróbarna színű a szemem és minden reggel a jól bevált sminket teszem fel, hiába van Original és Storm és Bad Girl palettám is...Mert szeretnék kísérletezgetni, de nem tudom,hogy mi az ami még jól állna és megy minden ruhához. Illetve nem túl feltűnő. Az a baj,hogy nem sötétbarna a szemem,vagy nem kék, mert ehhez a világosbarnához nem nagyon tudom mi passzol, mi emeli ki...

    A blogoddal kapcsolatban: nekem nagyon tetszik a blogruha, a háttér is jó, csak kicsit szélesnek tartom a két oldalsó részt. Hangsúlyosabbá tenném a lényeget, a szöveget,fotókat:) A betűket kicsit nagyítanám, mert nekem igazán jó a szemem, de még nekem is közelebb kell húznom a laptopot,hogy el tudjam olvasni :)Főleg este lámpafénynél.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Mia a tanácsokat. Ha szeretnéd, csinálok majd egy olyan postot ami szerintem illene a szemedhez/ruhádhoz bármilyen is. A blog kinézetét pedig átfogom alakítani, mert olyan mint ha valami boszorkány lennék :D

    VálaszTörlés