2011. július 29., péntek

Az első step by step sminkem- My first step by step makeup :3

Valamikor el kell kezdeni :D Szóval egy Miss Rose 3as szemhélypúderrel és az Essence fekete zselés tusával készült ez a Lime-smink. Inkább mutatom:



Az első lépés volt a szemhéjalapozás az Essence Rock You-s szemhéjbázissal,aztán jött a Mis Rose szemhéjpúder,abból is a világgoszöld:
Photobucket

2.: Az Essence zselés tusával húztam  ki alul-felül a szemem és egy lapos ecsettel "elmaszatoltam":
Photobucket

3.Hogy ne legyen túl fekete a szemhéjjam, ismét tettem rá zöld szemfestéket:
Photobucket 
4.Megint a zseléstushoz nyúltam, kihúztam vele alul és felül is a szemem,és egy dupla-tusvonnal kész is lett:
Photobucket     Photobucket     Photobucket

7 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem mennyi idős vagy?
    Csak nézek, hogy milyen ügyesen sminkelsz basszus. Szépen eldolgozod a színeket, precízek a vonalaid, tényleg le a kalappal. :)

    VálaszTörlés
  2. Erre én is kíváncsi lennék, tényleg nagyon ügyes vagy :D
    Ééés lenne egy kérdésem is: mennyire vagy megelégedve a Miss Rose palettával? Olyasmikre gondolok, hogy pigmentáltság, és tartósság. Nagyon gondolkodok rajta, de nem merem megvenni :D Pedig gyünyürűek a színei, már ki is néztem egy 10es palettát *-*

    PS: Ha van kedved, nézz be hozzám ;D
    www.make-upbyb.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Megnézném teljes arcos képpel is :)

    VálaszTörlés
  4. -Griberli,köszönöm...annyira sokat jelent amiket írsz!Nagyon tisztelem azt amit csinálsz és példaértékűnek tartom, nagyon sokszor inspirálsz...el akartam titkolni a korom :D mert személyszerint én többre tartok egy ~20 éves bloggerinát mint egy 13évest(tudom,köcsög vagyok..) ,de a kritikádon felbuzdulva elárulom: 16 leszek novemberben :3
    -Barbuus:Ennyi pénzérz abszolút megéri! Én beakarok ruházni egy 48(?)színűre annyira szépek,és erősek a színei...imádom *-*
    -Sophie:Köszi C: gondolkozom az egész arcos képed, de még nem merem :D:Dmajd ha kicsit jobban belejövök...

    VálaszTörlés
  5. Ohh, az a dupla tusvonal, annyira <3
    A tehetség, ügyesség pedig nem kor függvénye! Biztos, hogy 20 éves korodra még jobb leszel, de ez enm jelenti azt, hogy már most ne lennél az! :))

    VálaszTörlés
  6. Egy dolog zavar csak a blogodban: hogy minden komment után be kell ütni a szóelelnőrzést :P
    Persze szived joga benthagyni, ha szeretnéd, csak ez mindig eszembe jut :D

    VálaszTörlés
  7. :D Az az igazság hogy eddig nemtudtam hogy ez a szóellenőrzés...azthittem hogy a piros vonal ami aláhúzza a szavakat x'D megyek és megkeresem hogy holtudom kikapcsolni.... és köszii :3

    VálaszTörlés