2011. július 24., vasárnap

Babaszem-Michelle Phan verzióban- Doll Eyes-in Michelle Phan version

Szerintem a cím mindent elárul..Michelle egyik videójában láttam ezt a módszert,aminek a lényege hogy a soros pillát nem a saját szempilláihoz ragasztja, hanem a mélyítővonalhoz.  Így sokkal nagyobbnak látszik a szem,bár igaz,sokkal természetellenesebb... tőlem kapott még pár alsó pillát is,párat rajzoltam, de a szemhéjpúder nagyon visszafogott, csak az látszik hogy csillámlik ott valami :D
Valamint! Újabb desing változás...rühelltem azt az ultravilágos-pinkest... x'D


Photobucket     Photobucket     Photobucket

Műszempilla nélkül viszont nagyon csupinak néz ki :D Semmiképpen nem ajánlom:
Photobucket     Photobucket

3 megjegyzés:

  1. műszempillával üt nagyon :D a új háttér meg elsőre kicsit sötét (nekem),de a mintája nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki muszempillaval! ^^ anélkül tényleges kicsit csupi :-)

    VálaszTörlés
  3. Nóra köszi, nembírtam már a pinket..ez a vintage-s jobb szerintem :D
    Sunny,köszönöm, hát igen :'D olyan mintha egy halat rajzoltam volna x'D

    VálaszTörlés