2011. július 30., szombat

Max Factor korrektor mint szemhéjalap- Max Factor corrector as eyeshadowbase

Tudom, mindent szemhéjalapnak használok amit nem arra találtak ki, de mikor nem volt kifejezetten erre a célra kifejlesztett alapom, sokan javasolták, hogy tegyek korrektort a szememre,az is jó... :/ Mivel nemrég vettem egy Max Factor korrektort,amit íímádok, kipróbáltam,hátha...de jöjjenek a képek


Az új Miss Rose 3as szemhéjpúderemmel próbáltam ki, kék színt tettem a szememre, és a közepére egy kis zöldet. Kihúztam alul felül a szemem(még a felső pillák alatt is...miaz?felső vízvonal? :D) szempillagöndörítő és spirál.
PhotobucketPhotobucket



Egész sokáig bírta,meg vagyok vele elégedve, és a színek is szép intenzívek voltak!

PhotobucketPhotobucket

2 megjegyzés:

  1. Nekem is max factor korrektorom van, pan stick a neve es viszonylag vastag a tobbi stickes korrektorhoz kepest...ez en is szoktam szemhejalapnak hasznalni, mert nincs szemhejalapom :-D am mar akarok venni egy ideje de annyira kulonbozoek a tapasztalatok amit vki imad azt tuti utalja mas es forditva szal nem tom nekem melyik jonne be :-(
    visszaterve a temara sztem a semminel mindenkepp jobb a korrektor, nekem is mukodik szemhejalapkent :-D

    VálaszTörlés
  2. Az a baj hogy minden embernek más jön be, más a szemhéja,a bőre és ezért nem csinálok olyan sok terméktesztet mert ami nekem bejön,lehet hogy másnak egyáltalán nem...De ez a korrektor...szerelem volt első használatra :D

    VálaszTörlés