2011. július 20., szerda

Rúzs mint szemhéjalap? - Rouge as eyeshadowbase?

...egy youtube gurunál láttam, hogy szájfényt kent a szemhéjára és arra ütögette-pötyögtette fel a pigmentet,amivel sokkal intenzívebb színe lett. Ha ő szájfényt, én  rúzst kenek a szememre alapon az Essence Fairy Tale -nevű szerencsés kiválasztottját feltettem a szememre (úristen...milyen brutálul hangzik...) és egy noname-alig pigmentáló pinket tettem rá(+ a mélyítővonalba egy kis bronzosat a Sleek-originalból és egy barna tusvonalat) hm.szerintem beszéljenek a képek :)

Photobucket Photobucket

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :))...amúgy lehet hülye kérdés, de ha szájfényre festesz akkor az egy idő után nem "mászik el" a mélyítővonalba?

    VálaszTörlés
  2. Hm... ez jó kérdés...én ezt a rúzsosat bázisra csináltam, és vagy egy félóra múlva letöröltem,addig a helyén maradt, de szájfénnyel még nem próbáltam...de énis gondolkodtam rajta h nem-e áll össze...majd kipróbálom és elmondom :)

    VálaszTörlés