2011. július 20., szerda

Sebek- Scars

Régebben,vagy 1 hónapja csináltam életem első sebeit :D persze sminkkel...semmi extra csak egy sötét lila és piros rúzs,piros és barack szemhéjpúder, egy kis zöld... cseppet bénák, de dolgozom rajtuk...szeretnétek erről egy normálisabb, hosszabb,részletesebb postot? Vagy inkább ne rondítsam tovább magam? :'D


Photobucket 
Úgyis kértetek egész arcos képet...ittvan a fele...a másik meg ugyan ilyen :D:D

Egy kis szemöldök-repedés, lila a szem alatt, kicsit piros a szemem, az orromból folyik a rú.. vér ,vágás az arcon... bár az utóbbi nagyon összecsapott lett, mert sötét volt és féltem nem lesznek jók a képek...:/ nem is lettek...

4 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyesmit, szóval jöhet hosszabb posztban is. :)

    VálaszTörlés
  2. Oké,nemsokára jönnek majd az elborult-elmés szadomazo képek és sminkek :D

    VálaszTörlés
  3. jesszus én hirtelen a képre néztem és megijedtem :D

    VálaszTörlés
  4. ennyire ijesztő vagyok? :'D Mondjuk halloweenkor kapóra jöhet :D:D

    VálaszTörlés