2011. július 25., hétfő

Smink TaylorK-val - Make up with TaylorK ~you're a little monster :3

Nagyszerű ötleteim egyike volt, hogy egyik kedvenc bloggertársammal (nem fényezem csak naaa...)Taylorral csináljunk egy postot, amiben közös téma alapján különböző sminket csinálunk. Sok szar,elborult,hülye ötlet után arra jutott hogy a Paramore legújabb száma,a Monster alapján inspirálódjunk. Jó5letvolt(y)


Mutatom az övét:

Photobucket 
 *-* annyira szép a színpárosítás... 

..és az én verzióim..:
Photobucket
Az elborult verzió...ami nemtetszett, ezért csináltam egy lightosabbat:
Photobucket

Azért azt megjegyzem,hogy nem versenyzünk egymás ellen :D persze véleményt lehet nyílvánítani...
...és szeretném megköszönni TaylorK-nak, hogy nem küldött el a p*csába a hülyeségeimmel :')
És a cikket megnézhetitek nála is : ITT

9 megjegyzés:

  1. Csak most találtam meg a blogod, de nagyon tetszik! És nagyon ügyes vagy TaylorKval együtt.

    VálaszTörlés
  2. mindkettőtöké nagyon szép lett :P

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,a te sminkeid pedig nagy hatással voltak/vannak rám :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a sminkek:)
    Az ötlet meg baromi jó!
    Múltkor én is azon gondolkodtam, mi lenne, ha többen összebeszélnénk és egy témára mindenki megcsinálná a saját sminkjét. Tök érdekes lenne, kinek mi jönne le, ki hogy csinálná meg, stb... :)

    VálaszTörlés
  5. igen,azért is írtam neki :D hátha nem tart hülyének...de jobban belegondolva,egy sorozatot lehetne belőle csinálni :D:D MakeUp Challenge x'D

    VálaszTörlés
  6. Nagyszerű vagy Mich! :D És köszönöm a lehetőséget, hogy veled sminkelhettem. Nagyon szép lett a tiéd!!! : )

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jok lettek lanyok! :-) Nekem meg az "elborult" verzio is tetszik!

    VálaszTörlés
  8. :D TaylorK teis,ugye tudod? :D
    Sunny köszönöm :D úgylátszik tőlem csak ilyenek telnek...

    VálaszTörlés