2011. augusztus 4., csütörtök

Csak természetesen...-Just naturally....

A tegnap vett 10es palettámmal készítettem ezt a sminket,de most sokkal natúrabb színeket használtam. Az a vicces hogy nem Miss Rose, de tök ugyanolyan textúrája van, így én Miss Rose-ként könyveltem el :D:D

Photobucket
Olvass tovább,és nézd meg a többi képet!
Egyszerűen imáádom ezt a palettát...a fehér annyira intenzív, hogy alig nyúltam bele,csak pár porszem került az ecsetre és annyira szép színe lett ..nagyon kevés is elég a festéből!
PhotobucketPhotobucketPhotobucket


6 megjegyzés:

  1. Szép, hihetetlenül jól áll ez a szín is! :)
    Csak most nincs műszempilla :( pedig ezekről te jutottál eszembe: http://masnisfiok.blogspot.com/2011/08/csipke-csoda-muszempillak.html

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönöm Sunny,igen műszempilla nélkül már nem az igazi :D Ezek a pillák pedig iszonyatjók! Akarooom őket :P:P

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszenek! Ezekért még én is megküzdenék a ragaszgatással! :)
    Azt azért nem mondanám, h nem vagy igazi, de nagyon jóll állnak az biztos! :)

    VálaszTörlés
  4. Hehe :D jobban mint ez a pár szál pókláb :'D Bár a tincsesekkel énsem boldogulok ...

    VálaszTörlés