2011. augusztus 28., vasárnap

Csináld maganak! Toll pillák- Do it yourself! Feather lashes

Nagy divatnak örvend mostanában, sok guru használja, mert egy egyszerű sminket is extrémmé, és nagyon egyedivé tud tenni....de amilyen szép, olyan drága is lehet. Alternatívaként megcsinálhatod saját magadnak is!

340Ft-ért vettem egy csomag tollpihét, amiből rengeteget lehet csinálni, volt benne vagy 10 db, és én 1ből csináltam mindkét pillát. Igaz nem annyira minőségi, de így kísérletezgethetsz a színekkel, és gyakorolhatod a felrakását is, minthogy egy 2000ftos pillával ragasztanád össze a szemed...

Photobucket 

 Kezdjünk is hozzá, ez az a toll, amiből a sajátomat készítettem:
Photobucket

Ebből vágtam két akkora  darabot, amekkora a szemem:
Photobucket

Aztán az egyik oldalán levágtam róla a pihéket:
Ne hagyjátok rajta a pihék végét, jól vágjátok le mert vagy nem fogjátok tudni jól felrakni, vagy szúrni fogja a szemhéjjatokat!
Photobucket

Ez után kicsit meghajlítottam, hogy szem formája legyen:
Photobucket

...és egy szemöldök fésűvel formára fésültem. Sajnos a hajjlakból épp most fogytam ki, ezzel rögzítsétek, de nagyon kevés is elég belőle, nem kell hogy összeragadjanak...
Photobucket

Ezután beleraktam egy kics zacsiba, hogy biztonságosan el tudjam tenni, de ha van üres műanyag dobozotok,amiben már nincs pilla, egy kis műszempilla ragasztóval abba is bele tudjátok tenni!:
Photobucket

El tudjátok képzelni hogy saját készítésű pillát csináljatok? Vagy ez nem állná meg a helyét a boltival szemben? Esetleg valaki megpróbálja? :3

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a DIY post :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi lennék, hogy ez milyen a szemeden! :)

    VálaszTörlés
  3. Na ezt én is megcsinálom :)
    Igaz soká lesz de suliba farsangkor biztos rakok fel egy ilyet ! :P
    sunflowermakeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Köszi :3 Csinálni fogok vele egy sminket tuti,csak félek h nagyob elfogja takarni :S
    Csináljátok, legalább nem szenvedtem hiába :D:D

    VálaszTörlés
  5. Úristen ez brutáljó.:D Hú nagyon várom, hogy lássam rajtad. Simán el tudok képzelni ilyet vmi speckó alkalmakon pl. szülinap vagy szilveszter.
    Szuper.;)
    (Andi)

    VálaszTörlés