2011. augusztus 18., csütörtök

Díjat kaptam *-*

..és nagyon örülök neki, köszönöm még...vagy 1000X Anikának az Ani - smink és köröm-rőlés Fanninak a Fanni gardóbjáról, hogy tovább adták ezt a díjat nekem, és hogy ennyire szeretik a blogom hogy benne vagyok náluk a top10ben...

 
A szabály hogy meg kell köszönni (kipipálva), linkelni kell azt az oldalt ahonnan kaptad(kipipálva) aztán a 10 kedvenc sminkcuccod, és 10 kedvenc bloggerínád kell leírnod(mindjárt kipipálva..)

Sminkcuccok:
1.Avon-Pout rúzs <3
2.Max Factor korrektor
3.Essence zseléstus
4.Essence liquid eyeliner
5.ál-Miss Rose palettám
6.Lovely pirosító
7.Sleek-Original paletta
8.Avon SuperSHOCK szemcerka- feketében
9.Avon SuperShock spirál-feketében
10.Essence Smokey eyes spirál

És a blogok: Nem írok számokat, nem a sorrend számít,őket mind szeretem és előszeretettel olvasom,és adom nekik tovább:

Tudom,hogyvanaki már megkapta, de nem hagyhattam ki őket :3




8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, kedves Tőled, hogy rám is gondoltál! Szép estét!

    VálaszTörlés
  2. Szia!: D
    Kölcsön kenyér visszajár!!! HA! :D Najó csak vicc, én is jó szívvel adom neked ezt a díjat mert megérdemled, szép a blogod, ügyes vagy és tehetséges, és jó veled közös postot írni! :D
    http://taylormakeup.blogspot.com/2011/08/top-10-award.html

    VálaszTörlés
  3. Szívesen mindenkinek, én köszönöm hogy olvashatlak titeket <3 :D

    VálaszTörlés
  4. Tőlem is megkaptad ezt a díjat mert nagyon tetszik a blogod! :)

    VálaszTörlés