2011. augusztus 6., szombat

DIY Csoki(vagy kakaó) maszk- Chocolate (or cocoa) mask

Blogokon és boltokban is láttam már csokis arcmaszkot, de azon gondolkodtam hogy ezt otthon is könnyen meg lehet csinálni! Nem kell hozzá más, csak jó minőségű kakaópor, vagy csoki és egy kis méz (legalábbis az én változatomhoz...)
Photobucket

Egy fél arcos képet tudok csak betenni, mert naggyon szar lett az egész arcos kép, de ezen is látszik hogy milyen hatásos ez a maszk! A kis piros hegek az államnál már 20 perc után halványodtak, és az orrom melett is a pirosság,amit remélem hogy nem kezdődő patik okoztak :O...

Előtte-Utána képek: /Before-After photos:
/nem Photoshoppoztam a képeket,mielőtt rágalmakat kapnék, a 2. kép sötétedés után készült, lámpafénynél ezért lett kicsit homályos, de a lényeg látszik...és most látom :O nem ekkora karika van a szemem alatt..az csak árnyéék x'D/

4 megjegyzés:

  1. Nagyon durva! Én is megcsinálom itthon akkor!:D

    VálaszTörlés
  2. :D és plusz pont hogy semmi adalékanyag,tartósítószer stb nincs benne, csak az amit te raksz bele :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen arányban kell megcsinálni?

    VálaszTörlés
  4. :3 Brigi, facebook-on ezt kitárgyaltam neked, remélem segít :)

    VálaszTörlés