2011. augusztus 16., kedd

Essence Oh so cute, és egy régi csiga- Essence Oh so cute and an old snail

A Rossman leárazás egyik áldozata volt ez a paletta, és ezzel csináltam kétféle sminket, de annyira béna vagyok hogy az egyikről csak 1kép  lett -_-""

A palettáról a véleményem: Ennyi pénzért bőven megéri, szemfestékben úgysem volt még ilyen rózsás színem. Bár a textúrájával nem voltam megelégedve, a világoskék és a rózsaszín eléggé "poros" volt,de a fehér és a sötétkék meglepően jól bírta a megrázkódtatásokat. Valamint minegyik színben vannak csillámok, de ..ilyen nagyobbak :D nem zavaró, de még nem találkoztam ilyennek, de tetszik ...

...de jöjjenek a képek:

Az első változat:
Photobucket
A szemhéjam belső 2/3-ára felvittem a pinket, a külső v-ben beárnyékoltam a sötétebb kékkel, szemzugba fehér, a pillák alá a világoskék, spirál+tus és kész!
Photobucket

A második pedig:
Photobucket
Nem sokkal tér el az elsőtől, csak  itt a szemhéjam közepére tettem a világos kékből, és alul a sötéttel húztam ki a szemem...igen, és ennyi kép készült, és a gépem megadta magát... x'D

Nektek melyik változat tetszik jobban? Az 1. vagy a 2.?

És a címben szereplő titokzatos csigát is megmutatom a post végén :D
Még "sminkes karrierem" naggyon nagyon kezdetét csináltam ezt a sminket(látszik is rajta...)..ha lehet ezt így nevezni, és azért mert tesóm közölte velem hogy mikor mérges vagyok olyan a szemöldököm mint egy csiga...hát itt tényleg olyan volt:
Photobucket
( a csiga alatti piros pontok nem ragyák hanem virágok... x'D)

5 megjegyzés:

  1. mindkettő szép, nekem a második tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek! És olyan szép formája van a szemednek (irigy pillantás) :)

    VálaszTörlés
  3. Renii, köszönöm , nekemis a sötétebb verzió a befutó :D
    Anika,köszí, de az embernek mindig az kell ami nem lehet az övé, én a mandulavágású ázsiai szemekért vagyok odáig *-*

    VálaszTörlés
  4. Nekem a 2. jobban tetszik :) nagyon szép lett! feliratkoztam követődnek :D

    VálaszTörlés
  5. Kinga köszi, látom mindenkinek "sötét napja"van :D és köszi hogy a követőm lettél...már muszáj leszek nyereményjátékot csinálni :):)

    VálaszTörlés