2011. augusztus 21., vasárnap

Hawaii makeup

A Carbonfools- Hideaway c. szám inspirált, abból is az a jelenet mikor a srác fut/sétál a semmiben, naagy kék ég,süt a nap és egy fa látszik. Bár én belecsempéztem egy kis pirosat is, és sikerült elcseszni, inkább egy hawaii táncosnő-smink lett, mintsem olyan amilyet szerettem volna.... :D katt tovább,hogy lásd a többi képet is!
És egy kérdés! Szeretnétek ha formspring-en is elérhető lennék?


Photobucket

 ...és  az elmaradhatatlan műszempilla...de a cikk végén mutatok egy képet a "meztelen valóságról " is :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

és szempilla nélül:
Photobucket

Amiket használtam hozzá:
Photobucket
(kipipáltam azokat a színeket amiket a saját palettámból használtam)

2 megjegyzés:

  1. nem kötözködni akarok, de a palettában ixelgettél nem? :]

    VálaszTörlés
  2. Igen mikor átolvastam rájöttem csak nem volt időm átírni : D * ikszelgettem

    VálaszTörlés