2011. augusztus 26., péntek

(mini) Avon haul

Az Avon 2010/12es katalógusából rendeltem ezt a 3 rúzst, és szemkontúrceruzát. Csak röviden akarom őket bemutatni, holnap a ceruzával lesz smink is ...

És! Új bejegyzés tőlem a pour femme-on, mit csinálj ha a neszeszeredből kispórolták az anyagot: itt

Photobucket 

Photobucket
Balról-jobbra: SugarCane, Rosechili, Sequin

A két szélső Colortrendes rúzs, azok kevésbé pigmentálnak, de így is gyönyörű színük van!
A középső, Rosechili,jobban pigmentál,az egy ajakdúsítós, hűsítős,mentolos változat.
Photobucket
Fentről-le: SugarCane, Rosechili, Sequin

Megtaláltam a tökéletes nude rúzst, a SugarCane személyében...igaz, a számon most nem találtam képet, és azon látszik igazán...lesz vele smink,ígérem :3
Photobucket

A szemceruza:
Photobucket
Emerald Glow, a katalógusban egy világos fűzöld, élőben sajnos egy kicsit sötétebb...


Photobucket
Abszolút nem bántam meg, hogy megvettem...gyönyörű színe van,mégha itt nem is látszik, a pigmentálásával sincs gond,holnap mutatok egy sminket vele :D

Photobucket
..igaz a tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de volt már egy ilyen Diamond-os sötétkék ceruzám,imádtam *-*

Nektek van hasonló,esetleg ugyanilyen terméketek? Vagy tapasztalatotok ezekről a termékekről,az Avonról?

1 megjegyzés: