2011. augusztus 10., szerda

Napi smink- Makeup of the day

Be kellett ugranom Szerencsre ,ezért egy erős világos zöld szemet csináltam magamnak a kedvenc új rózsaszín rúzsomhoz, szerintem ütősek együtt, nem?
Photobucket     Photobucket 

Egyébként útálom a számat, túl nagy és fura alakú, de annyira szép ez a rúzs...ami Avon-Pout (csipkemintás kiadásban)



Photobucket


És lenne egy kérdésem: szeretnétek egy rúzsos-bejegyzést? Mostanában kezdtem el beszerezni őket, és ha szeretnétek, felrakom...

9 megjegyzés:

  1. you look very beautiful with greens !

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg szép szád van és a rúzsos bejegyzés jöhet. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szép szád van, mikor megnéztem a képet rögtön az jutott eszembe, még el sem olvastam amit írtál :)

    VálaszTörlés
  4. Szép a szád, és jól megy a rúzs a szemhéjpúderhez.
    A nagyobb képeket úgy gondoltam múltkor, hogy kattintás nélkül lehetne nagyobb?
    Nagyon szépek a sminkjeid, szerintem jobban mutatna az oldal is, ha egyből a nagyobb méretet lehetne látni.
    Persze, nem akarok beledumálni, csak hátha más is lusta kattintgatni :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is butaság a szájas frusztrációd, én is várom a rúzsos bejegyzést! :))

    VálaszTörlés
  6. -Luna thanks :D
    -Citromhab, akkor megírom :)
    -Griberli, köszi..mondjuk képen így nem olyan vészes, csak az összhatás már randább.. :D
    -Anika, akkor berakom majd nagyobba, de ezeket a félarcos képeket meg a szám nem akartam kinagyítani ígyis nagy x'D
    Sunny,köszi :3 összefogom gyűjteni a rúzsaimat és megmutatom :D:D

    VálaszTörlés
  7. Juhú, imádom a zöld sminkeket! Nagyon szép lett! Rúzsos bejegyzés meg jöhet szerintem is :)

    VálaszTörlés
  8. Jöhet minden! :) Rúzs,smink,etc..és én is azokhoz csatlakozom akik szerint nem furi a szád :P

    VálaszTörlés
  9. :):) Nem azért írtam ki hogy pozitív visszajelzéseket kapjak, és hogy szépezzetek, de köszönöm :3

    VálaszTörlés