2011. augusztus 27., szombat

Partysmink-és kép rólam- Party makeup-and photo about me

A tegnap ígért smink, az Avon Emerald Glow szemceruzájval, és köszönöm Rya-nak az ajándék csillámpalettát és csillámokat, azokkal csináltam ezt a szemsminket:

Photobucket 
 
Photobucket 

Photobucket 
Látszik,hogy a csillámok kezdik megadni magukat... :D
Valamint a mélyítővonalban még eldugtam egy kis kéket, a sötétzöld alatt, de olyan jól sikerült, hogy nem is látszik... FAIL!

és a beígért kép...hogy a sminkeket egy ronda archoz tudjátok kötni...tudom,orbitális hiba egy sminkes blogban sminktelen képet rakni, de este hajmosás után csináltam, ugyanis Obre hajas postot/talán videót tervezek és ahoz kellett, gondoltam megmutatom mert már kértétek... ( nemkérek rondavagy, blöááh, inkább ne tetted volna fel- tartalmú kommenteket x'D)
Photobucket
No-makeup :D:D ...elég nagy bátorság kellett ehhez a képhez,nézzétek el a fejem...

12 megjegyzés:

  1. Butuska...
    Nagyon szép vagy, a smink is tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. :3 köszi Anika, bár a kép és a valóság néha nagyon különbözik...

    VálaszTörlés
  3. Jah, persze. Tök cuki vagy a képen, élőben meg rusnya, ráncos bibircsókos banya, igaz?:) :D
    Ugyanmáááá

    VálaszTörlés
  4. :D (Y) talált, csak nem láttál már élőben?

    VálaszTörlés
  5. Tök jó a smink! És szerintem is szép vagy :) Jó lett a hajad is :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép vagy smink nélkül is.:) Fura, mert teljesen más milyennek képzeltelek.:D :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én most találtam a blogodra.:)
    Én szeretem amikor smink nélküli képet látok egy bloggerinától. Szerintem tök helyes vagy.:)
    A smink meg...váó. :D Én látom a kéket.:D Gyönyörű az egész, nagyon ügyes vagy.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  8. Dóri ,köszi szem alapján minden ember szebb mint teljes arccal :D
    Sophie, köszönöm neked is
    Andi, remélem ezután még vissza fogsz nézni :3 és köszönöm , meg akartam mutatni hogy milyen vagyok smink nélkül is...

    VálaszTörlés
  9. Tisztára Blair Waldorf sminkkel és smink nélkül is:)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm mindenkinek :3 Névtelen, Blair Waldorf? :O megsem közelítem, ő gyönyörűűű *-*

    VálaszTörlés