2011. augusztus 12., péntek

Pénz-zöld lépésről lépésre- Money-green step by step

A beígért post :D Tulajdonképpen nagyon egyszerű volt, semmi extra :

Photobucket 
Lealapoztam a szemem és azAvon-Supershock fekete cerkjával megrajzoltam azt, amit szeretnék hogysötétebb legyen a szemhéjfesték alatt...ez mennyire érthető? :D

Photobucket

Ezután egy lapos ecsettel elsatíroztam:

Photobucket

Egy ál-Miss Rose 10es palettából egy sötétzöldet tapogattam rá:
Photobucket
(az ecsetből elkezdett hullani a..szőr? vagy szál? )

Aztán elsatíroztam a széleket és a felső vízvonalat kihúztam feketével, majd Supershock spirál és kész:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 megjegyzés:

  1. Hú annyira szép és annyira megy a szemedhez ez a smink!

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) mostanában rávagyok állva a zöldre, aztmondják a vörös hajhoz megy :D:D

    VálaszTörlés