2011. augusztus 22., hétfő

Ronda,ronda,ronda- Ugly,ugly,ugly

Nem azért mutatom hogy agyon dícsérjetek és aztírjátok nem az, de hétről-hétre van 1 olyan smink, amit nem szívesen tennék ki egy külön bejegyzésben...az ötlet megvolt, csak a kivitelezés nem... azért mutatom meg, hogy ti ne essetek ebbe a hibába!

A mai tartalom: egy sárkány, egy tündér, és egy elb*szott lila :'D

Photobucket 
Sárkány vagy gyík, esetleg sárkánygyík, bár ez a minta csipkének indult, de a kezemen is megcsináltam és rájöttem,semmi köze ahhoz...
Photobucket

Photobucket

Photobucket 

A tündér-szem... nem,még mindig nem vagyok kibékülve a szemöldökig felvitt színnel..pedig erősen próbálkozom...
Photobucket

Photobucket 

...és a Rock chic-es sminkem továbbgondolt verziója...sok olyan szemet láttam már ahol erősek voltak az élek, amit én ki nem állhatok... mindig próbálom a lehető legjobban elsatírozni a színeket...pont azért hogy elkerüljem ezt:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 megjegyzés:

  1. Hát szerintem az első bromi jó, és tényleg nem azért mondom! :D

    VálaszTörlés
  2. Az első nekem is nagyon tetszik, attól, hogy nem pont olyanra sikerült, mint amilyenre tervezted, még nagyon különleges! :)
    A másodiknál az alapötlet sztem jó, kiv h én sem vok kibékülve a szemöldökig felvitt festékkel :D
    A harmadiknak igazából a színe nem tetszik, meg a csillagok, dehát próbálkozni kell, úgy tudsz csak fejlődni! :) Katasztrófikusnak meg pláne nem mondanám, plusz ízlések és pofonok, lehet, hogy valakinek meg az tetszik jobban :)

    Tök bátor vagy, hogy feltetted azokat is amik nem sikerültek jól szerinted! :)

    VálaszTörlés
  3. Evra,köszönöm :D
    Sunny, köszi, főleg azt hogy részlesen leírtad a véleményed. Tényleg így tudok csak fejlődni...és annyira nem vagyok bátor, bevoltam sz*rva hogymilyen negatív kritikákat kapok majd :D:D

    VálaszTörlés
  4. Az első nekem kifejezetten tetszik, a végére lehetne tenni kicsi köveket és még jobb lenne. A másodiknál egy sokkal világosabb színt kellett volna felvinni a szemöldököd alá, de itt is az elképzelés jó! Az utolsónál meg ahogy írtad is az éles kontúrok, de szépen eldolgozva remek sminket kapunk! Irigyellek, hogy ilyen jó fantáziád és kreativitásod nekem is rá kéne szánnom magamat! :)

    VálaszTörlés
  5. Az első nekem nem jön be, valahogy olyan fura. A másodiknál a színek nagyon szépek, de a szemöldökig felvitt festék nekem sem tetszik, szerintem monokli-hatást kelt, függetlenül attól, hogy milyen színű.
    A harmadik nagyon tetszik, még így is, hogy éles szélei vannak, mondjuk én csillagokat nem tennék mellé. :)
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. köszönöm SophiEl, a kritikáitok alapján meg fogom csinálni mégegyszer őket :) de örülök hogy nem vagyok egyedül ,és ti sem szeretitek a szemöldökig felvitt színt...:D:D

    VálaszTörlés
  7. Mindegyik brutál jó! Nem hétköznapi viseletek, és az utolsó sminkben annyira szép a szemed, hogy majdnem utállak már érte! :D

    VálaszTörlés
  8. Hajjajj, az első utálóm :D Kedves névtelen, köszönöm szépen :D bár igaz, nem hordanám őket a mindennapi életben :3

    VálaszTörlés