2011. augusztus 13., szombat

Rúzs,rúzs,rúsz- Rouge,rouge,rouge

Itt a beígért rúzsos post :) Tudom, még nem sok van, most kezdtem felfedezni hogy a rikító vörös rúzson kívül vannak szelidebb,szolidabb színek :D

(VIGYÁZAT! Sok kép következik :D)
Photobucket 
Az első kettő amit bemutatok, az Astor VIP rúzs 131 és 105ös árnyalata:

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

A 131-es árnyalat:
Photobucket 

 ...és a 105-ös:
Photobucket 
2 Avonos, és egy Manhattanas jön:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

A legfelső, a Pout árnyalat, amiről már sokat áradoztam:
Photobucket
A középső: Avon-Cappucino
Photobucket

 És az alsó, a Manhattan:95P -Perfect Creamy &Care
Photobucket 

Jöjjenek az Alverdések:
Photobucket



Photobucket

A 02es árnyalat:
Photobucket

és a sötétebb 05ös:
Photobucket

Photobucket

és végül két essence és egy Miss Sporty:
Photobucket

Photobucket

A limitált Metalics kollekcióból vettem ezt a "feketét" a 01-es Metal Battle-t, de elég gyengusz színe volt:

Photobucket

Erre a fekete M.S. rúzsra szoktam felkenni,hogy kicsit csillogjon:
Photobucket

Photobucket

és végül az Essence-Fairy Tale fantázianevű rúzsa:
Photobucket

Photobucket
Kevésbé pigmentál,de gyönyörű színe van ígyis...


És tudom hogy nem rúzs, de ide kell sorolnom a NYC ajakfilcét, ami a 492- Never Ending Nude nevet viseli:
Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Van esetleg ugyan ilyen színű rúzsod/filced? Melyik a kedvenc árnyalatod? Megtetszett valamelyik a fent leírtakból? :)

4 megjegyzés:

  1. A pout..aaaaaaaahhww :D essszméletlenszép :D

    VálaszTörlés
  2. neekm legjobban az első astor, és a többi rózsaszín tetszik, a barnásak általában nem szoktam annyira kedvelni

    VálaszTörlés
  3. TaylorK- Nekemis a pout a kedvenc <3
    Sunny- én is csak azért vettem meg a barnásakat mert vagy kuponom volt rá,vagy csomagban volt...én a halvány pinkeket és a nude-okat szeretem :3

    VálaszTörlés