2011. augusztus 3., szerda

Új dolgok,és kék szemek- New things and blue eyes

Bejártam ma a Dm-et és egy 100ast, de Rossmannba még véletlenül sem mentem,mert ott akció van... :@

De így is vettem pár szép szemfestéket,egy műszempillát, rúzst és egy 2végű sötét-világoskék szemcerkát ami természetesen lemaradt a képről...
Photobucket
A sminkért olvass tovább!

De! Először is meg szeretném köszönni nektek, hogy a blog első rendes bejegyzése után (júli 1...) egy hónap alatt 47! követőm lett.... szerintem ez nagyon szép szám :D folytassátok,ne hagyjatok cserben (Y)
Aztán a smink:
Photobucket 
Őket használtam hozzá, na meg az új szemcerkát, és egy pink NYC spirált.

PhotobucketPhotobucket


PhotobucketPhotobucket

9 megjegyzés:

  1. Köszi Dóriii, ahoz képest hogy 5perces esti gyorsan-összedobom smink lett :):)

    VálaszTörlés
  2. jol all! de hh pont a rossmannt hagytad ki? :-D

    VálaszTörlés
  3. :D úgyhogy rokonnal voltam aki dmbe akart menni, és nem akartam köcsög lenni vele és kötözködni...de esküszöm hogy pénteken visszamegyek :@ :D:D

    VálaszTörlés
  4. ah,nagyon szép :) ilyen....tengeres-hableányos :)

    VálaszTörlés
  5. jaah, így már értem :))
    Mondjuk ezt a sminket nézve nem volt haszontalan a körút így sem! Szépecske! :)

    VálaszTörlés