2011. augusztus 29., hétfő

világos,zöld- light,green

Nagyon meleg van mostanában, de egyszerűen muszáj kiélnem a kreativitásom (még ha nem is olyan nagy..) és a nagy melegben ezt alkottam:

ÉÉs, mostmár megtaláltok Formspring-en is, bal oldalt kérdést is tudtok feltenni nekem :3 már várom őket...
Photobucket 

A cikk végén talán-talán találtok egész arcos képet is...ha nem lesztek  gonoszak... ^-^



Photobucket


Photobucket

Photobucket 

vigyázat, megrázó képsorok következnek!:
Photobucket

Photobucket

15 megjegyzés:

  1. I love the pop of green underneath the lower lashes ! Looks very pretty with the neutral colors .

    VálaszTörlés
  2. Gonosz leszek :D
    Ezek a képek még jobbak, mint a múltkori :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Luna, thank you, i love use brown and green together :3
    Anika....gonosz vagy... nem jobban..alig van szemem,kicsit túl natúrra sikerült :D

    VálaszTörlés
  4. úristen nagyon szép vagy :) sokkal több fotót ahol látszik az arcod :D egyébként jó ez a minimal smink

    VálaszTörlés
  5. Annyira szép színe van a hajadnak *-* Festett, ugye?

    VálaszTörlés
  6. Rita, nagyon béna vagyok fotózásban és mindig hülye fejet vágok, de majd megpróbálom :D köszi

    Barbus,köszönöm, igen...eddig fekete volt, és itt világos lilára volt festve,de barnának látszik...pedig élőben szebb színe van...:(

    VálaszTörlés
  7. Jaj ne már! Mit izélsz? Te tök szép vagy! :D Tetszik a smink is :)

    VálaszTörlés
  8. jó lett:D és tényleg szép vagy:)
    (úgy tetszik a hajszined:D)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. :D ha izélek legalább nem tűnök beképzeltnek :D:D köszönöm Sophie :3
    Tina, látnád a hajam végét milyen szőke... az nem lehhe ilyen szép az összkép :D köszí~
    Taylor, thank you :D

    VálaszTörlés
  11. "megrázó képsorok" :D de hülye vagy :D szerintem is jó képek és legközelebb mosolyogj is :)
    nekem tetszik ez az egyszerűbb smink :)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  12. Örülök az egész arcos képeknek, szép vagy. :)

    VálaszTörlés
  13. azta...nem értem mért panaszkodsz, szerintem is szép vagy:))

    VálaszTörlés