2011. szeptember 10., szombat

Állatmintás ajkak- Animal printed lips

Mióta feltalálták ezt a száj-matricát..vagy miez? Mindenki mintás ajkakat szeretne...ha érzel magadban egy kis kreativitást egy fekete tussal egyszerűen el lehet készíteni párat...csak olvass tovább,és nézd meg a legegyszerűbb féléket.

Zebraminta, ami egy hightligher ceruza-alapra és egy kis fehér szemhéjpúderre, az essence fekete zseléstusával készült.

A jólismert leopárdminta... Astor Vip 131-es rúzs volt az alap, és szintén az essence fekete tusa.
 
 

A legegyszerűbbet hagytam legutoljára, katica akart lenni, de csak 1 éles kép lett, annak is a fele lemaradt... tudom hogy bénavagyok...
 

Nah ki merné bevállalni utcára? :D:D

4 megjegyzés:

  1. A párducmintás nagyon nagyon tetszik, minden elismerésem... :D

    VálaszTörlés
  2. hú,hát ez biztos nem :D pedig a zebrás és a párducos valami vad buliba még jó is lenne :D

    VálaszTörlés
  3. :D mondjuk én buliba biztos nem tenném fel ,mert amilyen önkívüli állapotban szoktam lenni, 2perc alatt fekete lenne az egész fejem, mert bár hagytam megszáradni a tust,amint összezártam a szám kezdett összemosódni a minta... :S

    VálaszTörlés