2011. szeptember 2., péntek

Diy- Hello Kitty paletta- HK palette

Kicsit másmilyen paletta lesz a mai, mint az előző DVD tokos megoldás, itt volt egy olyan műanyag tartóm amiben eredetileg is smink volt, de a gagyi barbie-s változat....ezt én kiszedtem, és összegyűjtöttem benne azokata szemhéjpúdereket, amiknek útáltam  vagy megsérült a doboza...valamint az üres pan-ekbe pigmentből csináltam szemhéjpúdert.

...és egy gyors barackos smink vele:
Photobucket

Photobucket 
Photobucket



Tudom, az előzőkhöz képest ezt kinézetre sehol sincsen, a kreativitásom kicsit pihen :3 De legalább egy helyen vannak ezek a púderek, és 1000X jobban néznek ki,mint a törött tokjukban...

Felmelegítettem a dobozt, és kiszedtem belőle a festékeket.
Photobucket 

52fokos alkoholt tettem a panbe( vagy miez...)
Az alhokolista olvasók kitalálhatják miez :D:D
Photobucket

Aztán bele a lila pigmentet:
Photobucket

Aztán összekevertem és párszor a földre ejtettem, de nagyon alacsonyról,így szép egyenletes lett a teteje:
Photobucket

Ezt megcsináltam az összes üres kis tégelyemmel:
Photobucket

Aztán mindegyiknek beragaztóztam az alját, és beleraktam a tokba:
Photobucket

Photobucket

Photobucket
...és persze kapott egy Hello Kitty-s matricát, hogy nézzen ki valahogy....jó,nem néz ki sehogy... :D:D

5 megjegyzés:

  1. Szép lett. Imádom a barackos-bronzos színeket.:)
    Nagyon jópofa lett a palettád.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Ez de jó! NAGYON nejön ez a kreatív megoldás!

    VálaszTörlés
  3. Luna, I think it's not cute, but thank you :3
    Andi, énis, swachokat elfelejtettem csinálni, pedig nagyon szép színük lett...
    Calo(Z), köszi, bár a kivitelezés nem lett a legjobb.... :3

    VálaszTörlés
  4. Szerintem meg a szándék is a lényeg, és különösen az tetszett h nem komplikáltad túl, pl h nem tudom összenyomni mert nincs pigment press készletem...otthon házilag megcsináltad. Senki nem várja h bolti minőség legyen, de nekem akkor is bejön h így felhasználtad az egyes komponenseket.

    VálaszTörlés