2011. szeptember 27., kedd

Extrém páva- Extreme peacock

Mivel még mindig beteg voltam, nem hoztam egész arcos képet, szerintem jobb is.. de ezt a sminket a Kreatív Keddes versenyre csináltam...jobb hogy nem jelentkeztem ezzel..


Valahogy túl durva lett. És annyi mindent használtam hozzá, hogy nemis emlékszem mindre...Volt Sleek-Original paletta, Avon lila szemhéjtus,Essence fekete és kék tus, Miss Rose tus és még sok más szín.A szemem pedig egy egyszerű kék-lila-fekete átmenetes füstös szem.

Na ki merné ezt parti sminknek viselni? :D:D A jelentkezőnek szíves örömest megcsinálom ingyen-bérmentve :3

8 megjegyzés:

  1. ÉN?? PROFI??? HÁ HOL ÉLSZ TE?? :DDDD NAGGYON JÓ!!!!!!!! :D HIDD MÁR EL, HOGY SOKKAL JOBB VAGY! :D (ráadásul rendesen lehagysz a követőkkel, gratulálok hozzá!! :D )

    VálaszTörlés
  2. Egy beöltözős bulira simán hordható! Imádom!

    VálaszTörlés
  3. wow,olyan gonoszan szexi lett ! :)

    VálaszTörlés
  4. ..Köszönöm, pedig ez a durva verzió nekem nem tetszik... szerintem túl egyszerű és gagyi hatású.. :S ízlések és pofonok :D

    VálaszTörlés
  5. Röviden-tömören ez k*rva jó lett.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper!Melinda

    VálaszTörlés