2011. szeptember 24., szombat

GlamRock-Kretív Keddes sminkverseny



Összeszedtem az összes bátorságom, és felkészülve, hogy tapasztalatnál többet úgysem nyerek, beneveztem erre a versenyre...


A sminkről egy pár szóban:
Mivel egy dögös, nőcis sminket kellett volna csinálni,aki nem fél semmitől, naagy füstös szemeket és erős ajkakat akartam, de annyian jöttek ezzel, hogy ez befuccsolt..
Végül egy fekete-piros füstös szem lett, tusvonallal, aminek a vége szerteágazik, mint egy nagy fekete elátkozott fa, amin denevérek laknak, mert egy belevaló nő ettől sem fél! A fát feketével és pirossal árnyékoltam hogy minél drámaibbnak tűnjön.
Minél rémisztőbb sminket akartam ezért a pirosító "tetejét" egy sablonnal teljesen egyenesre festettem, és csak egy picit satíroztam, mert nem volt kritérium hogy hordható legyen...

Katt a képekre a nagyobb méretért!






Közben,szemöldökigazítás :3
Mert közbeni kép is kell..

Szem,szem...
Dögös-fűzős felső <3
...és kipróbáltam vörös ajkakkal... nem jött be, úgyhogy maradt az eredeti szájfényes verzió...


10 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szép lett!!
    Remélem te nyersz:DD

    VálaszTörlés
  2. Ahh, köszönöm *-* de mennyit megszenvedtem vele míg belinkeltem... :@

    VálaszTörlés
  3. Köszi :D bár egy kicsit lemaradtam... így 1nap alatt nemhiszem hogy sok szavazat összejöhetne :S

    VálaszTörlés
  4. Széééép! A rúzs is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. A szájfénnyel nekem jobban tetszik. Sok szerencsét, a smink csodaszép. Nagyon szépek a színek a szemhéjadon és ez a tusvonal és fa motívum dolog nagyon király. Le a kalappal...:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  6. A tiéd a legjobb és a legeredetibb is! Remélem te nyersz! (egy rajongód)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, bár nagyon sok tapasztaltabb blogger jelentkezett, kezdek félni az eredménytől... oh,névtelen, az első rajongóm :3

    VálaszTörlés