2011. szeptember 21., szerda

I did it myself-Palette

Újabb paletta amit magamnak csináltam,mert nem tudtam magammal mit kezdeni..
Bizonyára láttátok a DVD-s megoldásom, de rájöttem, a vízfesték paletta teljesen alkalmas szemfesték tárolásra...
 

Talán jobban is mint bármi más megoldás...
Magamnak kevertem ki árnyalatokat, egy zöldes-kékes palettát akartam,mert újra vörös lettem, és imádok a meleg tónusú hajamhoz hideg árnyalatokat tenni a szememre.

Pigmentálás szempontjából sem annyira gyenge:
Csináltam is vele két sminket, amiben láthatjátok, elég szép és erős színek sikerültek:
1.:
 

2.:
 


9 megjegyzés:

  1. Dejóó én is szeretem ezeket a csináld magad dolgokat :) És nagyon szépek a sminkek.

    VálaszTörlés
  2. Gorgeous! I wanna see Your hair :D

    VálaszTörlés
  3. Griberli, énis :3 imádom azokat amiket te csinálsz, mint azok a kis piros dobozkák *-*

    Taylor: tenkjú, i'll show it in a video (vagy..valami ilyesmi.. x'D)

    VálaszTörlés
  4. in a video? :DD WOOOW I am very excited about it!! :D vagymi..xD

    VálaszTörlés
  5. :'D hehe, ezt inkább magyarul magyarázom... ööö.videóban akarok ilyen hajszőkítős, utána visszafestős obrehajas izét, de csak képekkel :3

    VálaszTörlés
  6. akit èrdekel:
    http://mdolla1981.blogspot.com/2011/09/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, jók a színei! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm,köszönöm, makeupckaes, neked pedig 1000x is :3

    VálaszTörlés