2011. szeptember 3., szombat

I need to survive ,so I choose the nights- Vampire makeup~

Újabb közös post, a mostani társam Tina! Itt találjátok a blogját, a post végén pedig belinkelem az ő művét.
A témánk a mostanában túl divatos vámpír stílus lett, a címben pedig a magyar The Moog- nevű zenekar egyik számából való az idézet.


A sminkekért olvasd tovább a bejegyzést!
Először megmutatom az övét:
(katt a képre, és a postjához juttok!)

És az én verzióm:
Egy lilás-fekete füstös szemet csináltam, az alsó pillák alatt pedig pirosat használtam. A szám fekete szemceruzával kontúroztam, aztán fekete rúzst, majd lila szájfényt tettem fel. A szemöldököm feketével húztam ki, erősebben mint általában. Alapból világos a bőröm, így a mindennapi alapozóm és púderem használtam, de utóbbihoz egy fényes fehér pigmentet kevertem, mert hát' a vámpírok bőre is olyan fénylő :D Egy élénk pink pirosítót használtam és próbáltam kontúrozni az orrom,csak nem jött össze...

mindenki, és főleg az én meglepetésére egész arcos képet is produkáltam, rögtön többet is....
Photobucket     Photobucket 

...és ezek után jöttem rá, hogy a legfontosabb, a műszempilla kimaradt...nem is értem hogy... :(
nembaj,pótoltam..alul felül :D
Photobucket 
Photobucket     Photobucket



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett:)
    Köszi a lehetőséget, és örülök hogy együtt dolgozhattunk!:D

    VálaszTörlés
  2. Huhuhú, nagyon szép lett, kifejezetten jól áll ez a stílus neked. :)

    VálaszTörlés
  3. citromhab,köszi, lehet ez lesz a mindennapi sminkem... :D:D
    Taylorkéj~ :D köszönöm

    VálaszTörlés
  4. húúú,mindkettő nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  5. A rúzs része nélkül buliba el tudnám képzelni simán:D

    VálaszTörlés
  6. Nóra köszi
    Kole, igen,bár lehet nekem túl egyszerű lenne...esetleg vörössel :P:P

    VálaszTörlés
  7. Egy szép borvörös rúzzsal ütős lenne:)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg klassz:) és milyen jól áll neked!:D Valld be, hogy vámpír vagy igazából is.:P

    VálaszTörlés
  9. címből ítélve gondoltam egy tinilány megint összemaszatolta magát fekete szemhéjfestékkel és azzal díszeleg. pozitívan csalódtam! igényes, szép munka

    VálaszTörlés
  10. Pedig nagyon fotogén vagy, nem értem, hogy miért nem teszel fel többet egész arcos képet. :) (Jó, valahol értem én, ha valaki az arcát adja a bloghoz, sok troll elkezd beszólogatni neki. :-/)

    VálaszTörlés
  11. Dóriii, nem igazán jön be ez a vámpírstílus, de ez a smink nekem is tetszik...ez lesz a mindennapi sminkem :'D

    Névtelen, köszönöm!ennél nagyobb dícséret nincs :3 kár hogy a neved nem tudom...

    Anneke,köszönöm (: próbálok minnél többet, merthát úgy egész egy smink, ha megmutatom egész arcon, de nagyon béna vagyok, és kevés az olyan kép ami tetszik,és fel merem rakni... ha ezekre elkezdenek beszólogatni,én agyvérzést kapok :D:D

    VálaszTörlés