2011. szeptember 18., vasárnap

Marlboro-Gold Touch

Igen, a fekete Marlboro Gold Touch inspirált a mai sminkem elkészítéséhez, hátha a dohányosok egyrésze is követni fogja a blogom, és cigi helyett sminkeket kezd el vásárolni... hátha sikerül megváltani a világot... :3


Tudom,ilyen sem volt még, hogy egész arcos képpel kezdtem volna egy postot, és ráadásul extra nagyban... :D majd jönnek a trollok és beszólnak...

Sleek-Original palettát használtam, belőle is az arany és a fekete színt:
 
Kicsit homi...mármint..homályos :'D
 
Itt meg képbelógó hajszálak ...fail,tudom...
...és a "légyszííí, vegyél nekem valamit" fej, naagy boci szemekkel:
 
Nem vagyok meztelen, csak ujjatlan top volt rajtam :3


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen csillog az arany. Jó kis smink.:) Nem olyan durva, de mégis látványos.
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. "légyszííí, vegyél nekem valamit" ezen behaltam xD

    szééép nagyon,én tuti megtérnék ha cigiznék :D

    VálaszTörlés
  3. Andi, köszönöm, ezek a fránya hétköznapok...csak ilyen lájtosak jönnek össze..

    Nóra örülök hogy hála nekem nem vennél cigit... :'D

    VálaszTörlés
  4. Ez a vegyél nekem valamit-nézés tök jó!:D

    VálaszTörlés