2011. szeptember 28., szerda

Nude

Ilyen is kell, mikor az ember 5 helyett fél 6kor kel, és semmire nincs ideje... De persze pár képet azért ellőtem, hátha lesz használható...

Ki vevő egy kis bociszemre?

Egyre jobban megy a fényképezés.. vagy ezt csakén érzem így? :3

Egy limitál kiadású barna Oriflame-es szemceruzával kihúztam a szemem, ezt jól elsatíroztam aztán az Avonos SuperShock gél állagú fekete szemceruzájával rajzoltam egy határozott,de vékony tusvonalat. Spirál , aztán már szaladtam is a buszhoz..vagy inkább a busz után...
Az eddigi legtermészetesebb amit suliban viseltem..tapsot kérek :D

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a szolid smink is baromi jól áll. :)
    Imááádom az oldalt. :)
    ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Adéél,köszönöm,énis téged :3

    VálaszTörlés