2011. szeptember 17., szombat

Óriás haul, és rengeteg kép- Enormous haul and lot of photos

Tegnap írtam a Rossmann-felfedező körutamról, ma megmutatom miket sikerült még beszereznem.

Először is egy pirosító,ami kivétel ugyanis egy százasból van:
 
Nagyon erőseb pigmentál,szerintem sosem fog elfogyni...
 
 

 Egyébként Lora, és 440 ft volt.

Valamint meg kell még mutatom a színben hozzá passzoló Avonból rendelt Barbies füllhallgatót.
Akinek Galaxy Minije van, annak kötelező, iszonyat hangos és tiszta benne minden! :D


A For your Beauty termékekre nagy leárazás volt, így vettem 3 ecsetet:
 
 
Lentről fel, az első egy applikátor, ha ezzel visszük fel a színeket, hipererősek lesznek!
A második egy puha ecset, nagyon könnyen lehet vele felvinni a port, és az erős széleket is el lehet satírozni.
A harmadik pedig a legpuhább, ezzel már kicsit nehezen lehet szemfestéket feltapogatni, túl puha hozzá és elég halvány lesz a szín, viszont satírozásra kiváló!

Mivel szinte elsőként néztem meg az új cuccokat, hozzá tudtam jutni az új pirosító ecsethez is:
Ferde, vastagabb és egy kicsit hosszabb mint előde, de cukibb is a fekete végével.

 
Írták róla hogy nem olyan puha mint az előző,de én ezt cáfolom... tüzetesen megnéztem, és rájöttem hogy mindkét ecsetnek csak a vége puha, lentebb egyáltalán nem! És a régi puhaságban nem veri az újat...

Aztán jött velem egy Lovely zöld korrektor:

Alapozóhoz kevertem egy keveset belőle, és sokkal kevésbé lett piros a bőröm, sőt! tudom hogy nem ennek köszönhető de nap végén nem ült bele a pórusokba,és egyenletes volt a bőrszínem.

Végül pedig egy akciós Glisskur lötyi, fekete tubusban,extra száraz hajra,mert akciós 600-700forint körül volt (vagyis ez volt a papíron, de a pénztáros nő jól elnézte és kifizette a rendes árát...:@) és az Essence új kis termék katalógusa.
 

Ti mit vettetek az új cuccokból? Esetleg valamit a leakciózott For your Beauty-termékekből?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó cuccokat vettél.:) És az a fülhallgatóó.ahw..:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :3 annyira cuki,és jól hangzik.. :D

    VálaszTörlés
  3. az a fülhalgató nagyon cuki, én is nézegettem, de nem tudom eldönteni, hogy én ezt még bevállaljam-e :D

    VálaszTörlés
  4. És hat ez a gliss kur dolog? Rámférne...:/

    VálaszTörlés
  5. Tök jó dolgokat vettél, a Lovely korrektor nekem is fog kelleni!

    VálaszTörlés
  6. A ferde pink ecset nekem is megvan és imádom.:) Nagyon tetszik az arcszínező gyöngy, most már ideje lenne nekem is kipróbálni.:D:D:D
    (Andi)

    VálaszTörlés