2011. szeptember 16., péntek

Repedezős körömlakk- Cracking nail polish- Lovely vagy/or Essence?


 
Csak ámultam és bámultam mikor megláttam hogy a Lovely kiadott 5 vagy 6 repedezős körömlakkot. A legjobb rész pedig azvolt, hogy vagy 4 szín extra csillámokkal volt tele...

Nagy leárazások vannak a Rossmannban ezért kénytelen voltam benézni, és venni is pár dolgot. Most csak a körömlakkokat mutatom meg részletesen, holnap a többi zsákmánytis.


De persze addigra megjött az Essence új mélykékje is, ami az üvegcsében iszonyat szép, de a tudása...

Rendeteg képért katt tovább:





 Ki is próbáltam őket, az alaplakkok hátul, a repedezősök elől vannak:
 

Alaplakkok 2 rétegben:
 

 És rajta a fedőlakkok:
 
 Láthatjátok, a legszebben a középső, sötétzöld Lovely repedezett be, a csillámos piros gyenge volt, és a legnagyobb csalódás az Essence volt...alig repedezett be, pedig a fekete verzió a kedvencem volt, azzal nem voltak ilyen gondok.


Persze én ezt nem hagytam, és kipróbáltam egy Cracking-alaplakkal:

Mélykék,pezsgőszínű alap, és fekete repedezős <3

így már azért nem volt annyira gáz,de még mindig nem volt az igazi:

És itt lett elegem, és össze vissza kísérletezgettem a színekkel,hátha valamilyikkel sikerül:
 


10 megjegyzés:

  1. A zöld nagyon tetszik és jól működik ahogy látom. Még jó hogy pont azt néztem ki :P

    VálaszTörlés
  2. Igen, és ráadásul nagyon gyorsan megszárad,mattra.. kedvenc lett :3

    VálaszTörlés
  3. Ez érdekes, én is kipróbáltam gyorsba vétel után a kék repedezőset...Én egy sima mezei lakkra próbáltam ki és tökéletes, mint a fekete:
    http://bikirablog.blogspot.com/2011/09/oszi-shopping-arena-essence-azsia.html
    Egyedül azt sajnálom, hogy csillámos és nem matt.

    Amúgy Lovely pultnál is megpillantottam ezeket pár napja, a téglás narancsos színt vettem meg, nagyon kíváncsi leszek rá.:)

    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom mi lehet vele a baj...pedig próbáltam vékonyan,vastagon... de nem jön össze :(

    VálaszTörlés
  5. Én is pont ezt a két Lovely-t vettem meg tegnap, hát nagyon kíváncsi vagyok ezek után, hogy hogyan teljesítenek.

    VálaszTörlés
  6. Én ma vettem egy mély zöld Lovely körömlakkot, a mélykék is nagyon tetszett és remekül működik, így nem merek venni az essence-ből, pedig kéne valami világos szín....

    VálaszTörlés
  7. Névtelen,pont tegnap néztem és új lovely körömlakkok is vannak,világos neon rózsaszín,neon sárga....a többire nem emlékszem,nézd meg hátha találsz.:3

    VálaszTörlés
  8. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Alapszínek egy Aisha lilla színű lakot haszálok utána rá rá kenek egy csillogosat ami S.H.I-s és utána a Lovely-set ami egy tégla szin és nagyon jó.tegnap vettem 500.-ért de még ogok venni mert nagyon meg éri. Lehetséges hogy az essence körömlakkhoz essence terméket kell használni.Mármint essence alap lakkot és ugy rá a reedezöst.Nagyon jó blog szia

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm :3 Az essence cracking-es alappal kipróbáltam,azzal tűrhető volt, de egy sötét-türkizes repedezőre kentem rá az essence-es repedezőt, és nekem tetszett a végeredmény :3

    VálaszTörlés
  10. Nekem is van egy a vékonyabb üvegből de szerintem élőben nagyon ronda eredményt nyújtanak....olyan mintha rászáradt volna egy kis olvasd fagyi....a képek alapján (nem a tieid, hanem reklámképek) szebbre számítottam, illetve a züvegre nézve egy csodaszép lakkot látok sötétrózsaszínt aracsillámokkal, nagyon tetszett, de amikor felkentem egy színtelen maszat volt...

    VálaszTörlés