2011. szeptember 6., kedd

Sötétbarna- Darkbrown

Mindennapi smink, bár idézek, "egy jóízlésű nő csak halloween-re festené ki így magát" mint én, mert mi 14-16évesek mind túl erősen pingáljuk magunkat a mindennapokban....gratulálok ehhez a tipikus magyar állásponthoz, hogy mindenki általánosít, és ha igényesen megcsinálom sötétebbre a szemem, akkor már rögtön csak ronda panda-szem lehet vagy buli smink...
 ~elnézést, de egy blogger kicsit kiborított ezzel a mondatával..nem akarom megnevezni,de nagyon sértőek voltak a szavai, gondolom nem csak nekem,más fiatal bloggerínáknak is...önkénytelenül magamra vettem,és azóta forrt bennem...
inkább jöjjön a smink:

...bár lámpafénynél csináltam a képeket, élőben intenzívebbek voltak a színek...

próbálkozok,bár még nem az igazi:
 
sőt..az eddigi legrosszabb... :'D elnézést ha valakinek rémálmot okozok majd...

6 megjegyzés:

  1. Sztm nagyon szép lett! Az idiótákkal meg nem kell foglalkozni! Ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. ne hülyéskedj,dehogy okozol rémálmot :D mindig olyan szépek a sminkjeid,a mostani is az :)

    VálaszTörlés
  3. Vick-hát ez most konkrétan egy ismertebb blogger volt... :S de a dícséretet köszönöm :3

    Nóra: köszönöm :) bár a szemem alatt megint elmaradta korrektor,amire az árnyék még jobban rásegít és utólag nézve jó ronda az öszkép :D

    VálaszTörlés
  4. Jól áll, imádom az ilyen tónusú sminkeket. Ne foglalkozz a negatív dolgokkal. Az a lényeg, hogy te tudsz szépen sminkelni, pedig fiatal vagy...És ezért irigyelnek.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett mint mindig:)
    Engem is kiborított ez a dolog tudod jól..De nem kell elítélni azért mert fiatalok vagyunk..

    VálaszTörlés
  6. Andi, köszi...bár még messze vagyok a tökéletestől... :3

    Tina, köszi..és igen,reméltem hogy megértesz majd :D

    VálaszTörlés