2011. szeptember 4., vasárnap

Zöld vonal- Green line

Egy egyszerű zöld tusvonal, egy kis lilával a mélyítővonalban. Nem bonyolítottam túl, még mindig iszonyú meleg van, ezt a sminket pedig reggel raktam fel és estig ki kellett tartania...valamint bocsi a pizsis képekért...7kor csináltam a sminket ( ami látszik is a fejemen) és csak utána öltöztem át -_-""

Olvasd tovább,és nézz meg több képet a sminkről!


Csukva :D :


...és a kihagyhatatlan reggel 7órás fej:
 


szerk.:borzalmas a hajam...azt ne nézzétek... :'D

6 megjegyzés:

  1. úristen, de szép vagy :O a smink pedig nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Renii,köszönöm...annyira azért nem :D meletted meg főleg :P

    VálaszTörlés
  3. szép ön így is, nemértem mit problémáik maga :DDD

    VálaszTörlés
  4. Taylor, ezt ön nem értheti... :D önbizalomhiány 4evör :'D

    VálaszTörlés
  5. ah bár így állna a hajam ébredés után ... amúgy meg tényleg szép vagy:))

    VálaszTörlés
  6. azthiszem nálam jobban nem éri meg magát senki :)

    VálaszTörlés