2011. október 16., vasárnap

3rd eyes- This is halloween~ part 4

Ez nem egy egész smink lesz, csak unalmamban össze akartam hozni valami extrémebb helovíínes sminket.
Egy 3. szemet alkottam magamnak, a homlokomra, de meg ne kérdezzétek mivel :D Próbáltam minél élethűbbre, ilyen kidudorodós lett, és még szempillát is kapott...aztán szenvedtem is az eltávolításával...
Natúr smink,útállak... Tudom ocsmány most a kép, de nem találtam jobbat, nem akartam erős sminket, mert elvonta volna a figyelmet az újdonsült szememről.
Látszik, hogy alapozóból a homlokomat leszámítva máshova nem sok került..:D Este volt már, a fények sem az igaziak.
Sötétben pedig teljesen igazinak látszik. Utólag nézve, a pupillát is meg kelett volna csinálnom, hogy kidudorodjon, így kicsit természetellenes lett.


Look into my eyes....if you can!

8 megjegyzés:

  1. duuuurva,megijednék tőled a halloween-i buliban,annyira jó lett :D

    VálaszTörlés
  2. klaaaaassz :D
    az angolszeretetem súgja belőlem nagyonjó szándékkal, hogy az nem 3th hanem 3rd :$ :D

    VálaszTörlés
  3. Taylor,tudtam hogy egyszer megszívom ezekkel Az angol címekkel....xd Köszönöm mindenkinek, de azért Nóra annyira csúnya remélem még nem vagyok:D

    VálaszTörlés
  4. Legközelebb, ha ilyet csinálsz, akkor ki is mész vele utcára? :D

    VálaszTörlés
  5. De komolyan csak jószándékból mondtam.. :)

    VálaszTörlés