2011. október 28., péntek

Astor Nail polishes-Astor Fash'n Studio Fruity Scent

Tegye fel a kezét aki szereti a körömlakkok szagát...jó, beszipózni jó, de ki ne szeretne gyümölcs illatú körmöket? Az Astor már régebben kiadott pár darabot, és most valamiért leakciózták a Rossmanokban. 350 Forintért lehet ezt a sötétpinket,zöldet és egy világoskéket, 550 körül pedig pirosas,narancsos és azthiszem világos sárgás színeket venni.


A kedvencem ez a zöld szín. Annyira gyönyörű. Bár mikor kibontottam és megszagoltam, ugyanolyan büdi acetonos szaga volt...Lemondtam róla hogy ennek bármiféle illata is lesz, kifestettem vele a körmöm 2 rétegben és vártam míg száradt. Aztán nem is tudom milyen indíttatásból megszagoltam, és igaz hogy gyenge,de gyümölcsös illata volt, szárazon! Bár egy egy nap múlva elmúlt, de a körömlakk fedőlakk nélkül kibírta 4! napig a körmömön pattogás nélkül. Ez nálam rekord,minden lakk 2 nap után megadja magát....

Kapott egy kis gülü-rózsaszín szemű halálfejet is :3
Bár a kék egy régebbi Astor lakkom, ezt is idesoroltam, hasonló mint ezek a lakkok, bár nincs illata, és apró csillámok vannak benne.

Ti vettetek ilyen akciós lakkokat? Elárulom, a zöldből kettő van, de az egyiket nem magamnak vettem ....hanem...ez még titok :P

1 megjegyzés:

  1. Nekem korall színű van, ésén 900 Ft-ért vettem a dm-ből. :S
    Viszont én a száradás után vettem észte, hogy illatod.. de nekem nagyon bejött! És tényleg bírja 4 napig lepattogzás nélkül! :)

    VálaszTörlés