2011. október 23., vasárnap

Blisters

Így Halloween előtt nem csak az arcfestések, és a jelmezek terén próbálkozom, hanem sebeket csinálok,ujjakat távolítok...legalábbis próbálok.


Ma hólyagokat alkottam a karomra, gagyi képek lettek,mert este volt, de szerintem kivehető mi akart lenni..előre szólok nem szép látvány :D

Semmi latex meg nehezen beszerezhető dolog nem kell hozzá, én itthon sima fehér gyurmából (...tudom :'D) csináltam kis golyókat, ezeket kettévágtam és műszempilla ragasztóval odaragasztottam, aztán lealapoztam és elkezdtem festegetni.Vörös,lila és barna rúzst használtam hozzá, aztán egy kis piros és zöld szemhéjpúdert,majd a hólyagok tetejére fehéret. Cuki <3


8 megjegyzés:

  1. Háttez kurvajó, és ott maradtak rendesen?:D

    VálaszTörlés
  2. hát igen elég ronda :D
    biu egy tonna ragasztót rákentem,alig tudtam utána leszedni...xd

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó :DD így képeken tök élethű :D

    VálaszTörlés
  4. Ez rohadt undorító!!!:D (ja és ez dicséret, mert jól sikerült:D)

    VálaszTörlés
  5. cukinak nem cuki de nagyon jók :D

    VálaszTörlés
  6. Ejj de "guszta" :D Nagyon élethű lett!

    VálaszTörlés