2011. október 26., szerda

CD holder as nail polish holder!

Csak egy gyors tippet hoztam ma, egy alternatív megoldást, hogy hogyan tárold körömlakkjaidat!
Egy üres vékony cd tokot tettem a lyukakba, és erre pakoltam a körömlakkokat. Kicsit meghajlítottam hogy ne mozduljon meg, nehogy lecsússzanak szegény lakkok :3
Rosszhír azoknak akiknek 50 vagy több körömlakkjuk van, nem fér ebbe a tartóba az összes :S Kénytelen leszek új helyet keresni, ugyanis már vettem pár új darabot, és sajna nem férnek ide...de szerintem nagyon jól néz ki, jobban mintha dvd-k és cd-k lennének benne... :D

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet! Nekem is van egy 1 méternél magasabb, vitrin szerű CD tartóm, lehet, hogy kipróbálom :)
    A körömlakkjaim száma közelít a 100-hoz, mindig máshol tárolom őket, még mindig nem találtam meg a tökéletes helyet a számukra

    VálaszTörlés
  2. Brühühűűűűű, nem jóóóó :,(
    Sajnos az én CD tartóimban kicsit döntve vannak a fakkok. Erre azután jöttem rá, miután kipakoltam az egészet. Okos Ani :D

    VálaszTörlés
  3. ani,nekem is ferde volt es kipakoltam az egeszet...aztan merges lettem es addig hajlitgattam meg egyenes nem lett..:3

    VálaszTörlés