2011. október 21., péntek

Diy-Your own Blush

Mikor kivettem ebből az Alverdés szemfestékből a pan-okat, eltettem a tokot, mondván majd valami port keverek benne....ezek a pirosítók lettek a szerencsések:
Mind saját, egyedi árnyalat, többféle-fajtájú pirosítót kevertem össze hogy ezeket kapjam.

Próbáltam változatosan csinálni, minnél különbözőbbeket összepréselni, hogy ne az eredetivel megegyező árnyalatot kapjak.
Összetörtem, majd alkohollal elkevertem a port, és párszor odaütöttem nagyon óvatosan az asztalhoz, hogy egyenes legyen a felülete.
Világosítás egy kis fehér szemhéjpúderrel...


A tetején lévő lyukon pedig látszanak a színek.

Még nedvesen/alkoholosan belenyúltam, milyen színekre számítsak,aztán persze halványultak,mikor megszáradtak.
Mikor keményre száradtak, egy körömlakkal jól összepréseltem őket...milyen alternatív megoldások vannak... :3
Végül pedig itt a végeredmény, csodálatos egyedi színek, árnyalatok amiknek csak a képzeleted és az ízlésed szab határt...(szablonszöveg :D)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színeid lettek! Nekem a narancs jön be leginkább:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nekem is az a kedvencem, és a mellette lévő világos rózsaszín *-*

    VálaszTörlés
  3. Köszi-köszi, imádom őket :3

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Nekem egy kérdésem lenne. A gyári, ámde összetört szemhéjpúdert így újra formába lehet önteni, vagy nem érdemes?
    Köszi!

    VálaszTörlés
  5. ezzel a modszerrel meg tudod csinalni,a kis pan-jeben tord ossze es csepegtess ra alkoholt aztan keverd jol el es miutan megszarad jol preseld ossze.ha csak egy kis darab tort le rola lehet hog eleg ha csak azt visszateszed es pl egy ermevel vagy koromlakkal erosen odanyomod.:3

    VálaszTörlés
  6. neeem.sikerült vagy bő métert zuhannia.katasztrofálisan néz ki, ki se mertem nyitni azóta, csak bánatosan nézem...noname, de olyan meseszép sötétlila, gyönyörű felfénnyel... de sebaj,majd meggyógyítom akkor így.köszi!
    Ly

    VálaszTörlés