2011. október 9., vasárnap

Estée Lauder paletta és rúzs- Nyeremény Poppy-tól

Páran biztos tudjátok, nagy elkeseredésetekre én nyertem meg Poppy-nál az Estée Lauder palettát, és hozzá egy rúzst.

Hihetetlenül örültem, ez volt az első nyereményem, alig vártam hogy kézbe vehessem... minden nap megkértem anyukám, ha megjön küldjön sms-t, és minden szünetben felhívtam suliból hogy megérkezett-e...de 4-5nap után végre ideért :3
Ilyen kis szürke zacsiban, és sooksoook bubis izében.. kaptam meg. Alig tudtam kibontani, de semmi baja nem lett a hosszú úton.
Gyönyörű színek vannak benne, és mindegyiknek neve van a paletta alján, amit én hülye elfelejtettem lefényképezni... majd legközelebb ^^"
...igen, zárva sem csináltam képet, pedig gyönyörű arany színű, és ilyen dombos a teteje,lehetetlen elmondani, de imádom <3
A rúzstól először egy kicsit féltem hogy túl erős színe van, de miután felkentem olyan gyönyörű színe volt, hogy muszáj lesz használnom. Nagyon vékony rétegben csodás arany-barackos színe van,szerelem volt első látásra...
Csak pár szín látszik,alap nélkül, de mind imádom! Selyemfényű és egy-két matt van szín van benne, többségben natúrok.
Holnap lesz vele smink is,ígérem.

Poppy, neked pedig köszönöm a lehetőséget,egyszerűen imádlak(és persze a blogodat is... ) :3

5 megjegyzés:

  1. Ó de szép!:) Hozz majd vele sminket is!

    VálaszTörlés
  2. gratu,csodásan néznek ki :)

    VálaszTörlés
  3. Használd egészséggel! Örülök, hogy te nyerted, nálad biztos jó helye lesz! Épp ma akartam rad írni, hogy megkaptad-e már?

    VálaszTörlés
  4. makeupcake,lesz vele nem is egy! lesem tudom tenni mióta kézbe vettem :3

    Poppy, elnézést hogy nem írtam, gépközelbe se jutottam.Igen megérkezett és azóta lesem tettem :D:D nem tudom elégszer megköszönni :)

    VálaszTörlés