2011. október 19., szerda

Max Factor's look

Régebben egy Dm-es neszeszerben volt egy Max factoros katalógus, amiben írtak minden termékről részletesen,mi-mire jó. Volt benne egy gyönyörű smink, megcsináltam ( vagyis inkább próbáltam) és gondoltam  megmutatom. Bár ezt a sminket krémes szemfestékkel csinálták, az enyém pedig porral van, nem annyira fényes, de azért felismerhető a hasonlóság.


Pár képen a kamerám direkt kitolt velem és iszonyat barna bőröm lett...nem akartam fotóboltozni, meghagytam így őket... :3

Inspiráció :

Bár a világos zölddel a szemöldökcsonton kicsit extrém,azt elhagyva simán lehet hordani mindennap egy nude rúzzsal...szerintem :3

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Ügyes vagy.:)) Dòri

    VálaszTörlés
  2. óóó ez nagyon szép lett *.*

    VálaszTörlés
  3. Csak a közeli képeket extrém az a zöld, az egész arcos képekhez viszont nagyon is illik. :) Szép lett.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!
    Anneke, igen távolabbról annyira nem vészes :3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon szép lett, szuperek ezek a színek együtt!

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép lett:)) ügyeeees:)

    VálaszTörlés